Miroslav Haindl
Přísaha

Miroslav Haindl

PŘÍSAHA - občanské hnutí Roberta Šlachty (Přísaha)

0
0
0
Doprava 2 výroky
Pravda 2 výroky
Nepravda 0 výroků
Zavádějící 0 výroků
Neověřitelné 0 výroků
Rok 2021 2 výroky
Pouze ve výběru Demagog.cz 0 výroků

Miroslav Haindl

Dálnici (D6, pozn. Demagog.cz), která není dobudovaná, a jako dobudování dálnice je přislíbeno na konec roku 2026, myslím.
Předvolební debata České televize, 13. září 2021
Doprava
Pravda
Stavba dálnice D6 byla zahájena již v osmdesátých letech, její poslední úseky mají být zprovozněny do roku 2026.

Dálnice D6 má po svém dobudování zajišťovat spojení Prahy s Karlovými Vary a Chebem. První úseky o celkové délce přibližně deset kilometrů byly zprovozněny již v osmdesátých letech. Jedná se o úsek Kamenné Žehrovice – Kačice a Kačice – Nové Strašecí.

Poslední úseky této dálnice mají být skutečně dokončeny do roku 2026. Jedná se o úseky mezi Karlovými Vary a Boršovem v celkové délce více než 30 km a 12kilometrový úsek mezi Petrohradem a Lubencem, který by měl být dokončen už v roce 2025.

Miroslav Haindl

My ještě nemáme ani vykoupený pozemky (pro dostavbu dálnice D6, pozn. Demagog.cz).
Předvolební debata České televize, 13. září 2021
Doprava
Pravda
V celkem čtyřech z osmi zbývajících úseků dálnice D6 je vykoupeno jen velmi malé procento pozemků. V jednom úseku výkupy dokonce dosud nezačaly.

Dálnice D6 má po svém dobudování zajišťovat spojení Prahy s Karlovými Vary a Chebem. Její dostavba zároveň obstará mezinárodní propojení ČR s Německem. V současné době je zprovozněno 9 ze 17 úseků.

Letos má být zahájena výstavba v úseku Krupá, přeložka (.pdf), kde je vykoupeno více než 97 % pozemků. V roce 2022 má být zahájena výstavba dalších dvou úseků, jde o Hořesedly, přeložka (.pdf) a Hořovičky obchvat (.pdf). V prvním zmíněném úseku je vykoupeno téměř 80 % pozemků (.pdf, str. 4), ve druhém pak jen necelých 37 % (.pdf, str. 4).

U zbývajících pěti úseků má být stavba zahájena v roce 2023. V úseku Olšová Vrata – Žalmanov (.pdf) zatím výkup pozemků nezačal (str. 4). Ve zbylých úsecích je ve vlastnictví státu průměrně 8 % pozemků. Jedná se o úseky Karlovy Vary – Olšová Vrata (.pdf, str. 4), Žalmanov – Knínice (.pdf, str. 4), Knínice – Bošov (.pdf, str. 4) a Petrohrad – Lubenec (.pdf, str. 4).

Výrok tedy hodnotíme jako pravdivý, jelikož pozemky pro dostavbu dálnice D6 nejsou zcela vykoupeny.

Abychom mohli měřit návštěvnost webu, potřebujeme Váš souhlas se zpracováním osobních údajů prostřednictvím cookies. Více o zpracování osobních údajů