Michal Hašek
SOCDEM

Michal Hašek

Na ministerstvu financí jenom kampaň na EET teď stojí přes 20 milionů korun.
Debata ČT ke krajským volbám, 30. září 2016
Tento výrok byl ověřen jako
Pravda

Ministerstvo financí připravilo informační kampaň o novém zákonu o elektronické evidenci tržeb, která se má v České republice rozběhnout v několika fázích od prosince 2016. Kampaň má probíhat v hlavních médiích a podle náměstkyně ministra financí Schillerové i v krajských městech . V médiích byla spuštěna v červnu.

Zadavatelem veřejné zakázky pro poskytnutí kreativního řešení kampaně a nákup mediálního prostoru je Generální finanční ředitelství.

Generální finanční správa poskytla informaci (.doc) o nákladech na tuto informační kampaň. Výroba reklamního spotu stála 2 950 000 Kč bez DPH a nákup mediálního prostoru na období červen až listopad 2016 je 25 296 804 Kč bez DPH. Hrazena bude Generálním finančním ředitelstvím z rozpočtu projektu elektronické evidence tržeb.

Výrok jsme zmínili

Ilustrační obrázek k Krajské volby: Jihomoravský kraj
Michal HašekJiří CrhaJan VitulaIvo PojeznýRoman CelýBohumil ŠimekMartin MalečekJiří Hlavenka
Ověřeno

Krajské volby: Jihomoravský kraj

Debata ČT ke krajským volbám, 30. září 2016
Lídři kandidátek Jihomoravského kraje se vypořádávali hlavně s tématy regionálního školství, hospodaření kraje a problémem územního rozvoje. Diskutovalo se ale i o aktuálních kauzách, jako...